четверг, 25 октября 2012 г.

День перший. Про проект





Ми вивчаємо самий цікавий предмет - інформатику. В нашому словнику з'явилося багато нових слів, одне з них – алгоритм.
Виявляється, що з поняттям алгоритм ми знайомі майже з раннього дитинства.  Коли дворічний малюк складає частини пірамідки в одне ціле, для дитини - це справжня головоломка, тому що всі частинки треба скласти в правильній послідовності. 
Є свої правила при виконанні арифметичних дій і числами. 
В молодших класах ми  вчилися додавати і множити числа у стовпчик, правила виконання таких дый пыдпорядковано алгоритму.
 На перервах ми граємо в морський бій чи хрестики–нулики. Тут свої правила та логіка. 
Всі ми знаємо правила дорожнього руху. За певними правила  розгадують японських кросворди,  складають кубик Рубіка.
 Є правила гри в шахи..
       Під час роботи з добутою з енциклопедій і та Інтернету інформацією ми зрозуміли,  що таке алгоритм. Це слово можна замінити словом  правила.
       А точніше, алгоритм - це точна вказівка виконавцю виконати визначену послідовність дій для досягнення поставленої цілі за найменше число кроків.
Дізнатися більше про алгоритми, їх властивості та роль в нашому житті  ми зможемо під час роботи над проектом

Комментариев нет:

Отправить комментарий